woensdag 11 januari 2012

Goede voornemens...

Tegen beter weten in, de ADD goede voornemens van dit jaar:
'ik neem drie keer per dag op tijd mijn pillen in.'
En om dit te doen heb ik een handige medicijndoos gekocht met losse doosjes voor iedere dag.
Ik was woensdag, zondag en vrijdag al kwijt... En de pillen hebben al verschillende malen uit hun bakjes dwars door mijn tas gelegen... En de pillensnijder heeft al verschillende pillen tot gruis gesneden omdat ik hem verkeerd vast hield... En... En... ik ben al drie ochtenden te laat opgestaan voor de eerste pillen.
En...
Genoeg reden om de goede voornemens knalhard door de plee te spoelen.
Maar elke dag is een nieuwe start.
Dus zit ik er bij als de lokale dealer.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!